sábado, 29 de noviembre de 2014

Entre arrolos e contiños. Novembro 2014

O xoves pasado pasámolo en grande na nosa cita mensual con Bea Campos e David González, que como sempre veu cargada de contos e cancións.

Das historias tradicionais como a da Merliña que perde aos seus filliños por culpa dun raposo malvado, ata libros rimados como o de Zapato, de Antonio Rubio e Óscar Villán, pasando polas peripecias de Antoliña Galiña ou os animais que viven na granxa. Todos eles acompañados pola alegre música do acordeón.

Para despedirnos, e para non perder os bos costumes, cantamos a canción tradicional Ai Maruxiña

Eu querer quéroche ben, eu téñoche admiración
quero casarme contigo, non mo pide o corazón,
non mo pide o corazón, non mo pide o corazón,
eu querer quéroche ben, eu téñoche admiración.

Ai Maruxiña,  eu ben cho dicía,
que o andar de noite é unha tolería,
 é unha tolería, é unha tolería,
ai Maruxiña, eu ben cho dicía.

Eu querer quéroche ben…



Non deixedes de ver as fotos na Galería da biblioteca


Entre arrolos e contiños
Próxima sesión: mércores 17 de decembro ás 18.00h
*Inscrición a partir do día 1 de decembro ás 17.00h

No hay comentarios:

Publicar un comentario