lunes, 21 de marzo de 2011

Inauguración da Biblioteca Xosé Neira Vilas

O vindeiro xoves 24 de marzo abrirá as súas portas a nova Biblioteca Xosé Neira Vilas. 

12 comentarios:

  1. moita sorte nesta aventura que tanto desexávamos ter en Vigo. Seguro que estades a facer un traballo inmenso para dar uns bos servizos, Dende Vigo sempre vos apoiaremos
    Saúdos

    ResponderEliminar
  2. É unha boa noticia para Vigo e para o país. Incrementar a rede de Bibliotecas e de libros para fomentar a cultura o ocio e a formación da cidadanía é fundamental, e máis nunha situación de crise como a actual. Parabéns.

    ResponderEliminar
  3. Esta es una gran idea.El fomento de la lectura en una zona como el Calvario,va a ser muy importante, espero que a ésta le sucedan otras en otros puntos de nuestra ciudad, porque eso significaría que se le presta atención a la CULTURA. Mucha suerte.

    ResponderEliminar
  4. Noraboa e moita sorte na andaina que comezades hoxe.

    ResponderEliminar
  5. É unha moi boa noticia que se inaugure unha nova biblioteca en Vigo. Estamos seguros que terá un grande éxito. Dende as bibliotecas de Redondela queremos expresarvos todo o noso apoio e facervos partícipes da nosa ledicia. Parabéns e adiante compañeiros!

    ResponderEliminar
  6. Saúdos á nova biblioteca, moi especialmente para o director!
    Agardo non tardar moito en estrenarme por este novo espazo da lectura....

    ResponderEliminar
  7. O importante e ir indo. Parabens a O Calvario e Lavadores.

    ResponderEliminar
  8. Estuve en la inauguracion y me pareció una magnifica instalacion. Espero poder disfrutarla.

    ResponderEliminar
  9. Noraboa para o Calvario e Lavadores, e especialmente para Vigo, miña cidade... sempre é unha boa noticia a apertura dun espacio cultural, confio en que a nova dirección sepa levala a bo porto e podela disfrutar.
    Moita sorte, dende lonxe.

    ResponderEliminar
  10. Enhorabuena por esta nueva iniciativa cultural, que estoy segura de que tendrá mucho éxito, y que cuenta con el mejor Director que podía tener.

    ResponderEliminar
  11. Felicidades por la nueva biblioteca de Vigo , espero tenga un gran éxito, que así será espero enterarme de todo las actividades que se hagan y poder participar lo máximo posible. Suerte

    ResponderEliminar
  12. ayer fue mi primera visita a esta biblioteca y me parece estupenda, fresca, amplia, con mucha luz natural, al contrario de lo que estamos acostumbrados,con la mejor dirección que se puede tener, un personal que te hace sentir cómoda al momento, yo me uno a esta biblioteca y estoy segura que dentro de poco tiempo será una de las mejores y de la que estaremos muy orgullosos todos, no tengo la menor duda.

    ResponderEliminar